یخ تحریم‌ها آرام‌آرام در حال ذوب شدن است/تاثیر همراهی مردم در امنیت کشور


اخبار,اخبار سیاسی واجتماعی,سیدمحمودعلوی

وزیر اطلاعات گفت: یخ تحریم‌ها آرام‌ آرام در حال ذوب شدن است و انجام کارها نسبت به دوران تحریم سهولت یافته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی،گفت: بخش قابل توجهی از امنیتی که امروز همزمان با صدای انفجارها در کشورهای منطقه، بر ایران اسلامی حکمفرماست به برکت همدلی و همراهی مردم است و در شرایطی که 80 میلیون ایرانی نسبت به امنیت این آب و خاک حساس هستند این امنیت آسیب نمی‌بیند.

 

وی با بیان این که اگر به مردم خدمت کنیم خود آنها در مقابل دشمنان می‌ایستند، گفت: اگر امروز دشمن دست تسلیم در برابر ملت ایران بالا آورده و به خود اجازه نمی‌دهد که دست از پا خطا کند، قطعا سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای پیشرفته و نیروی بازدارنده نظامی تاثیرگذار بوده، اما بالاتر از آن تاثیر همدلی و همراهی مردم است.

 

علوی با بیان این که قرار گرفتن در موقعیت خدمت به مردم، لطف و نعمت الهی است، افزود: شکر این نعمت، خدمت بی‌منت و تمام معنا به مردم، لبخند زدن به روی مردم و با حسن برخورد، لبخند بر لب‌های مردم نشاندن است.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که یخ تحریم‌ها آرام‌آرام در حال ذوب شدن است، گفت: هرچند کارها نسبت به دوران تحریم، سهولت یافته اما مسؤولان اجرایی کشور همچنان با سختی‌های زیادی مواجه هستند که این مشکلات، ارزش کار آنها را دوچندان می‌کند.

 

وی به سخنان بی اساس رئیس جمهور جدید آمریکا در روز های گذشته نیز اشاره کرد و افزود: ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد. 

 

وزیر اطلاعات با گرامیداشت سالروز 22 بهمن روز به ثمر رسیدن مبارزات انقلابی مردم ایران، گفت: دهه فجر برای مردم  همیشه ایام با برکت بوده است و خدمتگزاران نظام با تلاش بیش از پیش در این ایام با آماده کردن طرح ها و پروژه های عمرانی برای افتتاح تلاش می کنند این ایام را با فراهم کردن آسایش و رفاه در جامعه در کام مردم شیرین کنند . 

 

علوی با اشاره به افتتاح هزاران پروژه در سطح کشور همزمان با دهه فجر، گفت: امروز در استان آذربایجان شرقی هم صدها پروژه در زمینه گازرسانی، برق‌رسانی، آب‌رسانی و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسد.