مکاتبه فدراسیون با فیفا برای تعیین تکلیف نتیجه 4 بازی تراکتورسازی


اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,تراکتور

فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف نتیجه 4 مسابقه تراکتورسازی به فیفا نامه فرستاد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ پس از آنکه مشخص شد تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات نیم فصل محروم شده، اولین سوالی که پیش آمد این بود که تکلیف نتیجه 4 مسابقه نیم فصل دوم تراکتورسازی که در آن ها از سه بازیکن جدید خود استفاده کرده چه می شود. 

 

تراکتوری ها در مسابقه با استقلال خوزستان، پیکان، نفت آبادان و ماشین سازی با حضور حداقل یكی از سه بازیکن جدید خود به میدان رفته اند و از این 4 دیدار، 8 امتیاز گرفته اند. 

 

احمدرضا براتی رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری در پاسخ به این سوال که چه سرنوشتی در انتظار نتیجه 4 مسابقه تراکتورسازی است؟ گفت: در مورد بازی‌های قبلی باید بگویم باشگاه‌هایی که ذینفع هستند دو ساعت بعد از بازی فرصت اعتراض داشتند. با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی از ماجرای محرومیت نقل‌وانتقالاتی‌اش بی‌خبر بوده بالطبع باشگاه‌های مقابل هم نمی‌توانستند از این ماجرا اطلاع داشته باشند که اعتراض کنند. از این جهت روزنه امید برای تراکتورسازی وجود دارد که نتایج قبلی‌اش تغییری نکند. آنچه مسلم است رأی فیفا اجرا نشده و چند بازیکن قراردادشان را در شرایطی ثبت کرده‌اند که باشگاه تراکتورسازی محروم بوده است. ما در این خصوص در حال مکاتبه با فیفا هستیم تا در مورد بازی‌های گذشته تراکتورسازی برابر مقررات تصمیم بگیریم. باشگاه تراکتورسازی هم از این پس برابر مقررات امکان استفاده از این بازیکنان را ندارد.