برانکو: پرسپولیس شایسته صعود است/ هواداران بیایند، منتظرشان هستیم


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«دوست داریم دل هواداران را در بازی فردا شاد کنیم.»

 به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الوحده امارات گفت:«برای بازی بزرگ با الوحده آماده ایم.می خواهیم تمام تلاش مان را بکنیم تا در این بازی برنده باشیم.»

 

او این را گفت و ادامه داد:«این بازی ما با الوحده بازی تمام بازی هاست!برای این بازی خوشبین هستیم.مطمئن هستم تماشاگران ما هم با حضور در استادیوم و هم در منزل یک بازى فوق العاده را شاهد باشند. از آنها انتظار داریم در استادیوم همراه ما باشند چون برد نقش ویژه اى براى ما خواهد داشت.»

 

برانکو با بیان اینکه باید در این بازی به پیروزی برسند ادامه داد: «هم براى آنها و هم ما برد مهم است و آنها با پیروزى برابر الریان نشان دادند انگیزه زیادى برابر ما خواهند داشت و براى همین نیازمند این کرى علیه ما هستند. طبیعى است که نگاه ما به بازى دیگر گروه نیزهست اما من مطمئن هستم که با برد و ٩ امتیازى شدن شانس بالایى براى صعود خواهد شد.

 

اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و تفاوت زیادى با رقابت داخلى دارد. ما در دوحه باختیم و اما شایسته آن نبودیم. در تهران الریان ٤ موقعیت داشت اما ما ١٦ موقعیت ایجاد کردیم. اگر پنالتى گل مى شد شرایط کاملا تغییر مى کرد. در لیگ قهرمانان آسیا نیاز نیست از شانس صد در صدى استفاده کنیم و باید اینقدر خوش شانس باشیم که از شانس پایین نیز سود ببریم. ما کاملا در این گروه نشان دادیم که هیچ تیمى  برتر از ما نیست. حضور تماشاگران اصلا باعث استرس بازیکنانم نمى شوند و آنها خوشحال و با انگیزه بیشتر برابر حریف قرار خواهند گرفت.»