رانت‌خواران پشت عناوین دینی و انقلابی پنهان شده‌اند / مبارزه قاطع با فساد مالی، خواست ملی است


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پیرموذن

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم گفت: سربلندی و سرافرازی دین و ملک و ملت ایران، آرزو و آرمان همه کسانی است که با اخلاص و ایثارخدمت به مردم را فریضه‌ای الهی می‌دانند

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر لزوم مبارزه قاطع با مفاسد مالی و اقتصادی اعلام کرد: بدون تردید برای کسانی که در راه خدمت به دین و ملت و کشور همه سرمایه‌های مادی و معنوی خود را در مقاطع انقلاب و دفاع مقدس به میدان آورده‌اند، زمانی که شاهد خلل و شکاف در اعتماد و امید و آرمان مردم می‌شوند و تلاش و کوشش‌های صادقانه‌شان نیز را به جایی نمی‌برد، برایشان جز فریاد راهی نمی‌ماند.

 

او گفت: همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است و هر اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد ضربه‌ای به انقلاب اسلامی است.

 

مردم خواستار مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند

 

نماینده پیشین مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران اسلامی مسأله مهم مبارزه با مفاسد اقتصادی را به جد از عموم صاحب‌منصبان حکومتی مطالبه کرده و مبارزه قاطع با فساد مالی و اقتصادی را موجب امید و آرامش‌خاطر همه دلسوزان و علاقمندان به اسلام و انقلاب و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

 

مبارزه با مفاسد اقتصادی نیازمند برخورد قاطع قوه قضاییه است

 

او یادآور شد: این دغدغه خاطر ملت شریف و خواست عمومی مردم بجز براساس راهکارهای قانونی و پیگیری توسط نهادها و دستگاه‌های مسئول و قاطعیت قوه قضاییه امکان‌پذیر نیست.

 

رانت‌خواران ظاهرالصلاح با پنهان شدن پشت عناوین دینی و انقلابی، به منافع خود پرداخته‌اند

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم یادآور شد: رانت‌خواران، رشوه‌پردازان و سوءاستفاده‌کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و با پنهان شدن در پشت عناوین دینی و انقلابی و نیز استفاده از موقعیت‌های اداری و حکومتی بجای رعایت شان و امانت، به منافع مالی و اقتصادی خود پرداخته‌اند، علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند، شایستگان و متولیان و مدیران خدوم و امانت‌دار و نیز سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند.

 

پیرموذن در پایان تصریح کرد: کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق نکند و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن مدیحه‌سرایان و فرصت‌طلبان گرفتار و بی‌اثر شوند.