کفاشیان: کی‌روش بیانیه‌ صادر کند فدراسیون باید جوابش را بدهد/ برای دو سمت فخر نمی‌فروشم


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,علی کفاشیان و علیرضا اسد

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال می‌گوید از چند هفته قبل درباره دبیرکل جدید تصمیم‌گیری شده بود و این اتفاق امروز انجام شد و هیچ ارتباطی به کارلوس کی‌روش ندارد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در مراسم تجلیل از برترین‌های داوری درباره انتصاب دبیرکل جدید در فدراسیون و آمدن محمدرضا ساکت و رفتن علیرضا اسدی گفت: از روزهای قبل صحبت‌هایی در این باره شده بود و آقای تاج این را در برنامه خود قرار داده بود و در نهایت امروز آقای ساکت به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

 

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که برخی از رفتار کارلوس کی‌روش در قبال علیرضا اسدی ناراحت شده‌اند و کی‌روش را دلیل جدایی اسدی می‌دانند گفت: همه اعضای فدراسیون فوتبال باید ببینند که چه اقدامی به نفع فدراسیون فوتبال است. اگر چیزی به نفع فوتبال باشد، ما آن را اتخاذ می‌کنیم. اگر رفتن من به نفع فوتبال باشد من از فوتبال می‌روم و من فکر می‌کنم این تغییرات به نفع فوتبال است.

 

کفاشیان در واکنش به اینکه اگر باز هم کی‌روش نسبت به فدراسیون بیانیه‌ای صادر کند چه اتفاقی می‌افتد؟ اظهار کرد: اگر کی‌روش بیانیه‌ای را هم صادر کند، فدراسیون باید جواب او را بدهد.

 

او هم‌چنین در واکنش به این که آیا روش از این به بعد به همین منوال خواهد بود؟ گفت: روش همین گونه است (با خنده).

 

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره این که آیا از این به بعد بازی‌های فوتسال لغو نمی‌شود؟ گفت: خدا را شکر بازی‌های هفته دوم به خوبی برگزار شد و بعضی از باشگاه‌ها مشکلاتی داشتند که ما با آن‌ها تعامل می‌کنیم و اگر می‌خواستیم سفت و سخت با آن‌ها برخورد کنیم به ضررشان تمام می‌شد. ان‌شاءالله در آینده دیگر شاهد لغو دیداری نباشیم.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا برخی از فوتسالیست‌ها پس ازانتقاد از فدراسیون محروم شده‌اند و چرا آستانه تحمل فدراسیون تا این حد کاهش یافته است؟ تاکید کرد: باید همه چیز طبق مقررات باشد و این وظیفه باشگاه‌هاست که نسبت به موضوعی اعتراض کنند نه این که بازیکن بخواهد اعتراض کند و ما هم این کار را کردیم که همه مقررات را به یاد داشته باشند. من در فوتسال هستم چون دوست دارم فوتسال پیشرفت کند و کارها را جلو می‌برم. من که نمی‌خواهم با داشتن چند سمت فخر بفروشم. من فقط می‌خواهم کارها انجام شود. من کمک می‌کنم تا زمانی که فرد جدید انتخاب شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از انتخاب ساکت به عنوان دبیرکل او باید سمت‌های دیگر خود را واگذار کند؟ گفت: در هر حالت او کارهایی را انجام داده و آن‌ها را پیش می‌برد و اگر زمانی حس کنیم نیاز به تغییر است حتما این کار را انجام خواهیم داد و افراد مختلفی را برای سمت‌هایی که ساکت داشت انتخاب می‌کنیم.