شاکی پسرم چون از دادگاه نتیجه نگرفت برای من مزاحمت ایجاد کرد/ فرزندم فعال سیاسی نیست


اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , ابتکار

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرزند من یک فعال سیاسی نیست. در بخش خصوصی کار می‌کرده و طرح دانش‌بنیانی داشته که تاکنون به نتیجه نرسیده و تحت تاثیر این فشارها ممکن است کار او دشوارتر هم بشود. فرزند من هیچ سوءاستفاده و رانتی نداشته است.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به پرونده حقوقی فرزندش گفت: سوال من در این مورد این است که چرا باید یک دعوای حقوقی و فردی که الان در دادگاه مطرح است، رسانه‌ای شود. صرف اینکه یک طرف دعوا فرزند یکی از مسئولان است، چرا عده‌ای باید دست به افشاگری بزنند. این افراد هم زندگی خودشان را دارند هر فردی ممکن است در زندگی خود با مشکلات مالی از جمله چک برگشتی مواجه شود، سوال من این است که چرا باید چنین مساله عادی رسانه‌ای شود و بهره‌برداری خاصی از این موضوع انجام شود و عده‌ای بخواهند یک فرآیند کاملاً قضایی را تحت تاثیر قرار دهند.

 

او با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم و هرچه دادگاه رای بدهد تمکین خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه دادگاه تا الان احکام جعل را لغو کرده است و فرآیند قضایی در حال طی شدن است. فرزند من در حال حاضر پیگیر پرونده خود است و آن را دنبال می‌کند. اما این فضاسازی رسانه‌ای بی نتیجه خواهد بود.

 

معاون رییس‌جمهور تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق برای خیلی از مسئولان رخ داده است. البته من نمی‌خواهم این موضوع را مقایسه کنم هرکسی شرایط خاص خودش را دارد. فرزند من یک فعال سیاسی نیست. در بخش خصوصی کار می‌کرده و طرح دانش‌بنیانی داشته که تاکنون به نتیجه نرسیده و تحت تاثیر این فشارها ممکن است کار او دشوارتر هم بشود. فرزند من هیچ سوءاستفاده و رانتی نداشته است.

 

او ادامه داد: الان می‌گویند چرا حراست سازمان محیط زیست به این مساله ورود پیدا کرده، سوال من این است که چرا حراست به این مساله ورود پیدا نکند. این فرد طی سال گذشته مزاحمت‌های مکرری برای یک مکان دولتی مثل سازمان حفاظت محیط‌زیست داشته آیا این فرد با مقام دولتی معامله کرده است که الان این مزاحمت‌ها را برای سازمان ایجاد می‌کند. این آقا وقتی از دادگاه‌ها نتیجه نمی‌گرفته در محل کار بنده مرتب مزاحمت ایجاد می‌کرد آیا نباید حراست این دستگاه که وظیفه‌اش حفاظت فیزیکی از آن است ورود پیدا کند ضمن اینکه این برخورد کاملاً محترمانه بوده است. ما معتقدیم در این ماجرا اتفاقاتی افتاده است که خارج از چارچوب بوده است.