سوء استفاده اسلام ستیزان از یک نظریه فقهی (تفخیذ )

دروغ های اسلام ستیزان و اتهام پدوفیلی ...

به پیشنهاد و توصیه به جا و به هنگام یکی از دوستان همیشگی مطالب زیر را جهت اطلاع قرار می دهم ، و از ايشان كمال تشكر را بابت اين تذكر دارم ...

  اگر اندكي درباره مقوله ازدواج با كودكان و پدوفيلي و... در اينترنت جستجو كنيم به جمله مشهور و تكراري از امام خميني بر مي خوريم كه دستاويز اسلامستيزان و گاها وهابيون عليه اسلام و شيعه شده است . پاسخی که در انتها می آورم تحقیقی شخصی نیست بلکه جهت اطلاع رسانی آورده ام ، و در آینده تکمیل خواهم نمود، چه در فضای مجازی هنوز بدرستی اطلاع رسانی صورت نگرفته است . به طور مختصر چند نقل قول را از چند تالار گفتگو و وبلاگ و سايت مي آورم :     نقل قول از تالار گفتگوی هم میهن :

نوشته اصلي بوسيله tehran: (یک کاربر یهودی (اسراییلی) فارسی زبان)

توجه حد تکلیف در ایران برای دختران 9 سال است ولی منظور خمینی دختران کمتر از 9 سال است

مسأله12- کسیکه زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست چه‌ اینکه زوجه‌ی دائمی باشد، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت ا آغوش گرفتن و تفخیذ (1)اشکال ندارد هر چند شیرخواره‌ باشد.

    نقل قول از تالار گفتگوی اندیشه ها :

نگارنده ی نخستین : افشا

 نظر ملا خمینی:در مورد کامجویی از بچه شیرخوار+ استفتاء

 اصل مساله از کتاب : كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع كند و او را افضاء نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى واجب نيست.

 نقل از یک وبلاگ اسلام ستیز و در ظاهر ضد حکومت :

رساله آیت الله خمینی :

  مسأله12- کسیکه زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست چه‌ اینکه زوجه‌ی دائمی باشد، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت ا آغوش گرفتن و تفخیذ (1)اشکال ندارد هر چند شیرخواره‌ باشد، و اگر قبل از نه‌سال او را وطی کند اگر افضأ نکرده باشد بغیر از گناه چیزی بر او نیست، و اگر کرده باشد یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده‌ باشد و یا مجرای حیض و غائط او را یکی کرده باشد تا ابد وطی او بروی حرام می‌شود، لکن در صورت دوم حکم بنابر احتیاط است و در هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضاء از همسری او بیرون نمی‌شود در نتیجه همه احکام زوجیت بر او مترتب میشود یعنی او از شوهرش و شوهرش از او ارث میبرد، و نمیتواند پنجمین زن دائم بگیرد

 

  نقل از تالار گفتمان قرآن و اعتقادات ( al-mobin.com):

عنوان: ازدواج با کودک
 ارسال شده توسط:
behrooz747

دوستان بنده چند روز پیش جمله ای از اقای خمینی دیدم که خودم حاظر به باورش نبودم . ولی باتحقیق متوجه راست بودنش شدم . خودتان ملاحظه بفرمایید :
كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى (۱) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ (۲) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد … منبع: تحریرالوسیله آیت الله خمینی، جلد سوم، ترجمه آیت الله خامنه ای - (۱- وطی یعنی آمیزش جنسی -  ۲- تفخیذ یعنی مالیدن آلت جنسی به ران )


ایا پاسخی برای این گفته ایشان دارید؟
ایا این چنین انسانی میتواند الگوی ما باشد؟

  نقل قول از تالار گفتگوی هم میهن :

عنوان: نابهنجاری و تبلیغات پدوفیلی 
 ارسال شده توسط:
SEPEHRatheist

آزادی آزار جنسی به کودکان، بچه بازی (پدوفیلیا؛ Pedophilia) در دین مبین اسلام از کتاب تحریر الوسیله امام خمینی.( http://i37.tinypic.com/10iid5z.gif ) :

مسأله12- کسیکه زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست چه‌ اینکه زوجه‌ی دائمی باشد، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت ا آغوش گرفتن و تفخیذ (1)اشکال ندارد هر چند شیرخواره‌ باشد، و اگر قبل از نه‌سال او را وطی کند اگر افضأ نکرده باشد بغیر از گناه چیزی بر او نیست، و اگر کرده باشد یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده‌ باشد و یا مجرای حیض و غائط او را یکی کرده باشد تا ابد وطی او بروی حرام می‌شود، لکن در صورت دوم حکم بنابر احتیاط است و در هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضاء از همسری او بیرون نمی‌شود در نتیجه همه احکام زوجیت بر او مترتب میشود یعنی او از شوهرش و شوهرش از او ارث میبرد، و نمیتواند پنجمین زن دائم بگیرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنین سایر احکام، و بر او واجب است مادامی که آن زن زنده است مخارجش را بپردازد هرچند که طلاقش داده باشد، بلکه هرچند که آن زن بعد از طلاق شوهری دیگر انتخاب کرده باشد که بنابر احتیاط باید افضا کننده نفقه او را بدهد، بلکه این حکم خالی از قوت نیست و نیز بر او واجب است دیه افضا را که دین قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف دیه مرد را به مهریه ایکه معین شده و بخاطر عقد و دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع کند و او را افضاء نماید حرام ابدی نمیشود و دیه بگردنش نمی آید، لکن نزدیکتر به احتیاط آن است که مادامی که زنده است نفقه اش را بدهد هرچند که بنا بر اقوی واجب نیست.
1- باران او شهوترانی کردن.

این قوانین وحشیانه همچنین در جاهای مختلف رساله علمای شیعه از جمله آیت الله خمینی دیده میشود، بعنوان نمونه میتوان از مسئله ۲۴۱۰ رساله آیت الله خمینی نام برد:
"اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه نه سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد هيچ وقت نبايد با او نزديكى كند".

 

 

اما پاسخ به این اتهام :

چندی قبل آقایی بنام وحید کاظم زاده قاضی جهانی در این مورد از آیت الله مکارم شیرازی سوال می کند:

"بسمه تعالی
محضر حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی زید عزه العالی
با سلام و تحیت ، در آنچه خواست و خشنودی خداوند رحمن است زحمت افزا میگردم. اخیرا برخی از کارشناسان رسانه های بیگانه با مرور کتب دینی و یافتن برخی از شبهات، قصد تضعیف و تخریب اعتقادات دینی مردم دارند. چنانچه اخیرابا عنوان مساله ای از جلد سوم کتاب تحریرالوسیله امام خمینی (ره) که درادامه عین مساله خواهد آمد می خواهند چنین القا نمایند که علمای مسلمین بهعنوان ناقضین حقوق بشر حتی در کامجویی به یک کودک شیرخواره نیز رحم نمینمایند لذا مستدعی در صورت امکان نظر مبارک خویش را در مورد مساله زیر کهعینا از کتاب تحریرالوسیله نقل گردیده بفرمایید."

پاسخ دفتر مکارم شيرازی به این سوال:

بسم الله الرحمن الرحيم
با اهداء سلام و تحيت؛ این جمله معلوم نیست از امام باشد و احتمالا در چاپهای جدید حذف شده باشد. والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته دفتر آيت الله العظمی مکارم شيرازی - 17 شهريور 1387

تعدادی از کفار و افراد مغرض ، با مستمسک قرار دادن این "نظریه" خواسته اند اعتبار و منطق و عدالت کل اسلام و کل شیعه را زیر سوال ببرند!

غافل از اینکه (بدون لحاظ کردن جواب آیت الله مکارم شیرازی در استفتای فوق) :

1. این یک نظر شخصی از چند عالم و مجتهد دینی است، نه نظر قرآن، پیغمبر ، ائمه و دیگر عالمان.

2. قدمت این "نظریه" کمتر از 150 سال است، و قبل از آن ، در این مورد هیچ نوشته و مدرکی در هیچ منبعی نیست.

3. این "نظریه" برخلاف گفته اسلام ستیزان در "رسالۀ عملیه" امام خمینی (که برای استفادۀ عموم مردم نوشته می شود) نیامده است و ایشان این نظریه را برای عموم تجویز نکرده اند بلکه ایشان این نظریه را در کتاب "تحریر الوسیله" که یک کتاب تخصصی و "فقهی" است آورده اند.

4. این مسئله به هیچ عنوان در "اسلام" و "فقه شیعه" نیامده.تنها چیزی که در فقه آمده جواز خواندن عقد است نه وطی یا تفخیذ.   عموم فقهاء نیز این مساله را به کلی رد کرده اند:

از فقهای سنتی، آیت الله منتظری این قضیه را بکلی باطل دانسته و فتوی داده: "در اسلام دو نوع ازدواج وجود دارد: دائم و موقت. و آنچه معروف شده به صیغه، غیر از ازدواج موقت نمی باشد و لذا باید شرایط ازدواج را داشته باشد.و ازدواج با "طفل غیر قابل استمتاع زن و شوهری" صحیح نیست، مگر این که مدت را طوری قرار دهند که قابلیت استمتاع وجود داشته باشد، مثلا ده سال و بیشتر.و آن هم باید ولیّ طفل به مصلحت بداند.و معمولا فقها همین را می گویند."
فقهاء نوین نیز این نوع نکاح را جایز نمی دانند (باطل می دانند) آیت الله صانعی در جواب استفتائی می گوید: "بسمه تعالی، نکاح نوزاد، با استمتاعات فوق، جایز نیست."   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- تکمیلی ( در تاریخ ۱۴ تیرماه ۹۰) :
شنبه 4 تیر1390 ساعت: 9:7 توسط:دوست
سلام

تیر آخر
امام خمینی اساسا ازدواج با طفل صغیره را ناشایست میدانند و بر ان جوازی نداده اند،آن مسئله صرفا بررسی این مسئله بود که اگر چنین ازدواجی را جایز بداینم،در مسائل حقوقی چه پیش خواهد آمد:

http://farsi.islamquest.net/QuestionArchive/12855.ASPX
----------------------------------------------------------------------------------------------------------- تکمیلی ( در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۰) :
شنبه 28 فروردین1390 ساعت: 11:7 توسط:دوست
  دوست عزیزی پیامی ارزشمند قرار دادند که پیام این استاد ارزشمند را بی کم و کاست در زیر می آورم:   سلام

استفتائی از سایت آیت الله خامنه ای(http://www.leader.ir/langs/fa/) گرفتم به شرح زیر:
(سلام
نکاح نوزاد با اجازه ولی وی با استماعاتی از قبیل تفخیذ و لمس به شهوت و .. چگونه است؟
در کتاب التحریرالوسیله امام راحل (ره) آمده که این مسئله جایز میباشد،میخواستم بدانم آیا نظر مقام معظم رهبری در این باره با نظر امام اختلاف دارد یاخیر.
متشکرم و التماس دعا)

پاسخی که دریافت کردم این بود:

(بسمه تعالی
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مسأله جواز ازدواج با صغيره از مسائل مورد اتفاق بين شيعه و اهل سنت است مگر بعضی از آنان.
و اما مقصود از «جواز استمتاع» اين است كه دليلی بر حرمت آن نيست يعنی فقيه، دليل و حجت شرعی بر فتوا دادن به حرمت نيافته است و نه اينكه اين عمل شرعاً مطلوب و نيكو باشد و اين چيزی است كه بسياری از فقها از مذاهب اسلامی می‌گويند، موارد زيادی از مسائل است كه در عين جايز بودن و دليلی بر حرمت آن نبودن، كسی آن را مرتكب نشده است.
مدير پايگاه)

بنابراین این حکم از لحاظ منع روایتی و قرآنی در کتاب التحریر که کتابی تخصصی است بررسی شده و سنجش دیگر زوایای آن بدست متخصصی علوم دیگر است،در اسلام قاعده ای داریم به نام لا ضرر و لاضرار که این قاعده هرگونه ضرر رساندن به غیر را ممنوع می نماید مگر جایی با ادله شرعی غیر ان ثابت شود مانند اعدام قاتل یا حدود دیگر که با ادله شرعی ثابت شده

2- در هر مساله شرعی ما یک حکم داریم و یک موضوع ؛ تشخیص حکم با مجتهد است اما در شناخت موضوع مجتهد مانند یکی از مکلفین است به عنوان مثال در مساله ( موسیقی مطرب حرام است ) حرام حکم شرعی است که بیان و تشخیص ان به عهده مجتهد است و مکلف غیر مجتهد نمی تواند بگوید من مثلا حکم را غیر حرام تشخیص می دهم اما موسیقی مطرب موضوع است و تشخیص اینکه این موسیقی مطرب است یا نه در انحصار مجتهد نیست بلکه به عهده کارشناس موسیقی است.
 با تشکر فراوان از این دوست و راهنمای همیشگی ...         مطالب مرتبط:


مطالب مشابه :


سوء استفاده اسلام ستیزان از یک نظریه فقهی (تفخیذ )

نقل قول از تالار گفتگوی هم میهن: نوشته اصلي بوسيله tehran: و آن هم باید ولیّ طفل به مصلحت بداند.




جنگ زندگی

شبکه اجتماعی هم میهن. تالار گفتگوی هم میهن. این دل آشوب بیماری نیست پاسخ




رسوای زمانه منم

چون باد صبا در به درم ، با عشق و جنون هم هم میهن اصفهانکلابز تالار گفتگو هم میهن




پاسخ به شبهات : ایا ایرانیان بزور شمشیر مسلمان شدند ؟واقعاعلت مسلمانی ملت ایران، حمله اعراب است!

استفاده از مطالب بدون منبع هم از چندشبهه از تالار گفت گوی هم میهن برخورد کردیم




شهید محمود همتی

کاش امکان گذاشتن فلیم در هم میهن بود دوستتان دارم بی منت تالار گفتگو هم میهن




درباره ی کلاه قرمزی و پسرخاله

شبکه اجتماعی هم میهن. تالار گفتمان خوابگاه خدا(انجمن نویسندگان) وبلاگ شخصی استاد سعید محسنی




سهام های پیشنهادی برای هفته آینده 23 تا 27 آذر 92

تالار بورس، آموزه قالب میهن شاخص کل از مقاومت 85 هزار هم عبور کرده و فعلا هم از اصلاح




برچسب :