بار دیگر در اغوش علمکوه و دماوند در هشتمین سالگرد عروج حسین طالبی مقدم سلطان دیواره علم کوه

در اخرین غروب شهریور  ماه  در قرار گاه رود بارک بودیم و صبح اولین روز پاییز راهی حصار چال شدیم که دیگر چهره اش عبوس شده و زردی خشن خشکسالی همه جای باطراوتش را خسته .جویبار های خوش صدایش بتلخی به ریگ نشسته وبرای یافتن فقط جرعه ای اب تا ته رود خانه الوده به بی فرهنگی ستمگران طبیعت را باید با نا امیدی کاوید .ما که بطری های اب را بار قاطر کردیم وباخود بردیم.

صبح چهار شنبه 93/7/2ساعت 30-8برای صعود لشگرک براه افتادیم تا همراهان هم هوا شوند باد تند پاییزی بسیار ازار دهنده بود اما گذر از کنار دریاچه دیدنی لشگرک که سطح زلالش را به باد سپرده بود تا مواجش کند لطف دیگری داشت.

ساعت 30-10 برفراز قله لشگرک بودیم و پس از دقایقی توقف بسوی لشگرک دو راهی شدیم.

پس از دقایقی استراحت و عکاسی راه بازگشت را پیش گرفتیم.

7/3ساعت 30-7 برای صعود قله علمکوه حرکت اغاز شد و در میان باد شدید به ارامی صعود ادامه یافت هوا سرد و اسمان کاملا صاف و بدون ابر بود و برای اولین بار بود که چنین صاف قله های دماوند و ازادکوه را از علمکوه دیدم.

دقایقی در قله

برای هم هوایی با هدف صعود دماوند گذشت و راه باز گشت را در پیش گرفتیم. شب را در حصارچال گذراندیم و فردایش یکسر بازگشته و برای دیداری دیگر از دریای مازندران راهی محمود اباد شده شبی را در کنار دریا گذراندیم تا برای صعود بر دماوند سر فراز اماده شویم.

7/6 امروز هشتمین سال در گذشت حسین مقدم است بارها را بار قاطر کردیم و خود با بدوش کشیدن کوله های سبک راه بارگاه را در پیش گرفتیم  و در اتقهای از پیش رزروشده ارمیدیم.

7/7ساعت پنج صبح برای صعود قله سترگ دماوند براه افتادیم .وپس از 5ساعت و 55 دقیقه گامبرداری ارام در ساعت 55-10 برفراز قله بودیم که باد و فوران گاز گوگردش ایستادن در قله را مشکل میکرد

در باز گشت یکسره کوله ها را بسته و راهی رینه شدیم تا فردایش خستگی را در میان ابگرم گوگردی لاریجان از تن بزداییم

عظيم قيچي ساز و صعود قله كانچن چونكا

باشگاه کوهنوردی پویان همدان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان) شهروند. آواي كوه

استخدام پتروشیمی پلیمرکرمانشاه

منبع : سایت نیازمندی های شهروند همدان . آگهی نیازمندی های شهروند همدان پخش زنده از کربلا

درياچه اوان قلعه الموت

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - درياچه اوان قلعه الموت آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

یال کبود چهل نابالغان

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - یال کبود چهل نابالغان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

حمام قلعه همدان

شهروند همدان همدان پيام همدان نيوز آگهی نیازمندی های شهروند همدان پخش زنده از کربلا

صعود قله دماوند جبهه غربي

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - صعود قله دماوند جبهه غربي آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

كوههاي مريخي در ايران

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - كوههاي مريخي در ايران آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

باشگاه کوهنوردی پویان همدان. آگهی و نیازمندی شهروند(همدان) پایگاه اطلاع رسانی

مسابقه دوچرخه سواري كوهستان

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - مسابقه دوچرخه سواري كوهستان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

ارسال لیست وسایل ارزشیابی مورد نیاز

گروه تربیت بدنی استان همدان. صفحه • سایت جامع آگهی و نیازمندی شهروند.