درياچه اوان قلعه الموت

گزارش برنامه گل گشت قلعه الموت و دریاچه اوان

زمان : پنج شنبه 25 خرداد 91    مدت برنامه دو روز
دریاچه اوان اعضاء باشگاه
پس از مدتها  برنامه فنی و سنگین کوهنوردی اعضای باشگاه تصمیم به برگزاری یک برنامه ی گل گشت و تفریحی به مقصد دریاچه اوان و قلعه الموت گرفتند. پس از برنامه ریزی و ثبت نام نفرات روز پنج شنبه مورخ 25 خرداد ساعت 14:30 از همدان به سمت استان قزوین ، منطقه روبار الموت با یک دستگاه مینی باس هیوندا راهی شدیم . ساعت حدود 18 به قزوین رسیدیم  و پس از عبور از شهر  به میدان مینودر ( غریب کش ) که جاده الموت از آنجا آغاز می شد رسیدیم .
مسیری زیبا و سرسبز ولی پر پیچ و خم و طولانی را پشت سر گذاشتیم و پس از لذت بردن از مناظری زیبا و طی مسیری حدوداً 75 کیلومتری به ساعت 21:15 به دریاچه اوان رسیدیم . با توجه به اینکه هوا تاریک شده بود و مردم زیادی هم در اطراف دریاچه چادر زده بودند و اینکه  قسمتی از اطراف دریاچه را بخاطر مراسم اختتامیه مسابقه ی رالی تاکسیرانان قزوین غرق کرده بودند نتوانستیم محل مناسبی برای چادر زدن پیدا کنیم .

بنابراین به سمت دیگر دریاچه رفتیم و پس از پیدا کردن جای مناسب چادر هایمان را برپا کردیم و مستقر شدیم . با توجه به اینکه یکی از اهداف باشگاه آموزش و استفاده از تجارب افراد درزمینه های مختلف در خلال برنامه ها است لذا آقای بشیری اطلاعات مختصری در رابطه با جهت یابی در شب و آموزش نجوم و صورت های فلکی به بچه ها ارائه کردند .
شب دریاچه
صبح روز بعد ساعت 7 صبح تعدادی از بچه ها به سمت روستای بالای دریاچه بنام زواردشت جهت عکاسی و دیدن منطقه زیبای اطراف دریاچه و مسیری که از آنجا راه پاکوب قله خشچال شروع می شد رفتند و تا ساعت 8:30 به محل چادرها بازگشتند . ساعت 9:30پس از صرف صبحانه و جمع آوری چادرها دریاچه را به قصد قلعه الموت ترک کردیم . پس از گذر از روستای بزرگ معلم کلایه به روستای گازرخان رسیدیم . منطقه در طول مسیر بسیار زیبا و سرسبز بود و باغات میوه پر از گیلاس بود و قله های زیبای شاه البرز و خشچال نیز که هنوز برف داشتند خودنمایی می کردند . در طول مسیر هم بچه ها اطلاعاتی را که در مورد دریاچه اوان و تاریخچه قلعه الموت داشتند را در اختیار دیگران قرار دادند . همچنین اقای فراهانی دقایقی در مورد قله ی زیبای خشچال و نحوه صعود و مسيرهاي دسترسي به آن صحبت کردند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار همه گذاشتند .
شاه البرز
ساعت 11 از روستابه سمت قلعه که بر بالای بلندی قرار گرفته بود حرکت کردیم . ارتفاع قلعه از سطح دریا حدود 2100 متر است .ساعت 13 پس از بازدید از قسمت های مختلف قلعه به روستا بازگشتیم و در مسیر برگشت محلی را برای استراحت و ناهار پیدا کردیم و در یک باغچه سرا و در محیطی سرسبز و خنک و آرام ناهارمان را میل کردیم .
زرد-نارنجی- قرمز و آلبالویییییییییی
ساعت 15:30 الموت را به قصد همدان ترک کردیم و ساعت 23 به همدان رسیدیم .

از تمامی همنوردان عزیز که ما را در اجرای هر چه بهتر این برنامه یاری کردند بسیار سپاسگزاریم .
سرپرست برنامه : امین بشیری

شرکت کنندگان : آقایان : بهروز احمدی ، جلیل فراهانی ، محمد اسدی ، مسعود علیپور ، مهردادشکوهی ، حسین حیدری ، امین بشیری، امير حسين تابیدانی،

خانم ها :، حسینی ، مهدوی.  حسینی ، اسدی ، مسکوکیان ، قاسمیان ، عادلی نیا ، تابیدانی

عظيم قيچي ساز و صعود قله كانچن چونكا

باشگاه کوهنوردی پویان همدان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان) شهروند. آواي كوه

استخدام پتروشیمی پلیمرکرمانشاه

منبع : سایت نیازمندی های شهروند همدان . آگهی نیازمندی های شهروند همدان پخش زنده از کربلا

درياچه اوان قلعه الموت

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - درياچه اوان قلعه الموت آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

یال کبود چهل نابالغان

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - یال کبود چهل نابالغان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

حمام قلعه همدان

شهروند همدان همدان پيام همدان نيوز آگهی نیازمندی های شهروند همدان پخش زنده از کربلا

صعود قله دماوند جبهه غربي

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - صعود قله دماوند جبهه غربي آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

كوههاي مريخي در ايران

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - كوههاي مريخي در ايران آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

بار دیگر در اغوش علمکوه و دماوند در هشتمین سالگرد عروج حسین طالبی مقدم سلطان دیواره علم کوه

باشگاه کوهنوردی پویان همدان. آگهی و نیازمندی شهروند(همدان) پایگاه اطلاع رسانی

مسابقه دوچرخه سواري كوهستان

باشگاه کوهنوردی پویان همدان - مسابقه دوچرخه سواري كوهستان آگهی و نیازمندی شهروند(همدان)

ارسال لیست وسایل ارزشیابی مورد نیاز

گروه تربیت بدنی استان همدان. صفحه • سایت جامع آگهی و نیازمندی شهروند.