پیوس: پرسپولیس نباید استقلال را دست‌کم بگیرد


اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,پیوس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی بازی کاملا متفاوتی است

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: به عنوان یک هوادار و پیشکسوت این تیم واقعا خوشحالم که تیم‌مان با اختلاف ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این پرسپولیس پس از سال‌ها می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. من اولین نفری بودم که همان ابتدا گفتم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. اگر خاطرتان باشد همان فصل قبل هم از برانکو و تیمش حمایت می‌کردم، تیمی که الان این شرایط را دارد و مقابل همه حریفان به پیروزی می‌رسد بذری است که سال قبل برانکو کاشته و الان برداشت می‌کند.

 

وی همچنین درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، گفت: به هر حال داربی برای هواداران پرسپولیس فوق العاده مهم است. در همین لحظه بازیکنان و کادرفنی تیم باید پیروزی برابر تراکتورسازی را فراموش کرده و به بازی مقابل استقلال فکر کنند. درست است که این روزها وضعیت پرسپولیس در لیگ بسیار خوب است اما داربی همیشه متفاوت بوده است. استقلال تیم ترسناکی است که کم کم از انتهای جدول بالا آمده و به سمت صدر جدول حرکت می‌کند. من فکر می کنم پرسپولیس باید از این تیم بترسد و نباید استقلال را دست کم بگیرد البته برانکو به عنوان یک مربی بین‌المللی تجربه کافی را در داربی‌ها دارد و مطمئنا اهمیت این دیدار را می‌داند. من امیدوارم تیم ما همانگونه که مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی گرفت مقابل استقلال هم به پیروزی برسد.

 

پیوس درباره اینکه اگر تراکتورسازی بدون بازیکن محروم و مصدوم مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد آیا باز هم چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد یا خیر؟ گفت: با این پرسپولیسی که من می‌بینم اگر تراکتور با همه بازیکنانش هم مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفت باز هم شکست می‌خورد.

 

وی در پایان درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بازی در آسیا با لیگ ایران متفاوت است. تیم‌های عربی و آسیایی گاهی یک بازیکن جذب می‌کنند که هزینه جذب آن بازیکن به اندازه بودجه یک فصل پرسپولیس است بنابراین بازی کردن با الهلال و تیم‌های آسیایی فوق‌العاده است. من امیدوارم پرسپولیس روند خوبش در آسیا را ادامه بدهد اما برانکو باید هر چه زودتر تیمش را با جذب یکی دو بازیکن تقویت کند تا مشکلی در این بازی‌ها برایش به وجود نیاید. مطئمنا این تیم می‌تواند امسال به جمع هشت تیم برتر صعود کند و سال آینده به رده‌های بالایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.