شلیک مرد خشن به همسرش به خاطر رفتن به دادگاه خانواده


اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز

مرد خشن وقتی دید که همسرش برای جدایی به دادگاه خانواده می رود با اسلحه شاه کش به سمت وی شلیک کرد.

به  گزارش  تسنیم؛ همراه با مادرم سوار بر خودروی شوهرم شدیم،‌ من در صندلی جلو نشسته بودم که حین رفتن به دادگاه حوالی شهرری، شوهرم اسلحه شاه‌کشی از جیبش درآورد و به سمت من شلیک کرد اما ...

 

 پسر بیست و چهار ساله‌ای به نام شاهین نیز در بین این سارقان بازداشتی بود که مدتی قبل به روی همسرش اسلحه کشیده و به وی شلیک کرده بود.

 

همسر این سارق بازداشت شده درباره نحوه آشنایی خود با شاهین  گفت: 8 دی 94 با مادرم در حال برگشت از سفر کوتاهی به تهران و داخل اتوبوس بودیم که شاهین با مادرم صحبت کرد و پس از آن سفر به خواستگاری من آمد، شاهین هفت سال از من کوچکتر است اما زمانی که او و خانواده‌اش به منزل ما آمدند، مادرش گفت که سن اهمیتی ندارد، او که وضع مالی خوبی نداشت  با وعده وعید و حرفهای همراه با اغراق مرا خام خودش کرد.

 

این دختر سی و یک ساله که مهرش 264 سکه است، اظهاراتش را اینگونه ادامه می‌دهد: قبل از عقد با شاهین بارها برای مشاوره قبل از ازدواج نزد مشاور رفتیم که مشاور گفت مشکلی وجود ندارد و می‌توانیم ازدواج کنیم؛ سرانجام با اصرار خانواده‌ها به عقد هم درآمدیم، پس از عقد هر بار که با شاهین بیرون رفتیم او مرا به بهانه‌های واهی کتک می‌زد، یک بار داخل ماشین مرا می‌زد، بار دیگر در خیابان مقابل همه مردم؛ این رفتارهای او آنقدر ادامه داشت تا به او گفتم مرا طلاق بده اما شاهین قصد نداشت مرا طلاق دهد.

 

دختر جوان در ادامه اظهاراتش از زندگی تلخش صحبت به میان آورد و گفت: یک روز همراه با مادرم در خانه بودیم که شاهین همراه با زن‌دایی و مادرش به زور وارد خانه ما شدند و پس از شکستن در خانه و سرقت طلاهایم مرا به قتل تهدید کرد، من نیز از او شکایت کردم‌، شاهین بازداشت شد اما توانست با فیش حقوقی آزاد شود، یک بار نامه برایم نوشت و گفت زندگی‌ام را به آتش می‌کشد که من مجدداً از او شکایت کردم، شاهین دوباره بازداشت اما بار دوم نیز با جواز کسب یکی از دوستانش آزاد شد.

 

همسر شاهین در ادامه صحبتهایش ماجرای شلیک شاهین به او را تعریف و اظهار کرد: رفتارهای شاهین ادامه داشت تا اینکه 28 دی ماه امسال قرار شد همراه با او به دادگاه برویم و طلاق توافقی بگیریم؛ همراه با مادرم سوار بر خودروی شوهرم شدیم،‌ من در صندلی جلو نشسته بودم که حین رفتن به دادگاه حوالی شهرری شوهرم اسلحه شاه‌کشی از جیبش درآورد و به سمت من شلیک کرد اما تیر به شیشه خورد و شیشه خورد شد، من بسیار ترسیده بودم و جیغ می‌زدم در خودرو را باز کردم و خودم را به بیرون از ماشین در حال حرکت پرت کردم.

 

وی در خاتمه گفت: در آن ماجرا دستانم به شدت آسیب دید و شاهین مادرم را نیز کمی بعد از خودرویش پیاده کرد، بعد از آن اتفاق بار دیگر به اتهام آدم‌ربایی و تهدید به قتل از شاهین شکایت کردم که روز گذشته شاهین در بین سارقان بازداشت شد.