قطع همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا با دختر ترامپ


اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,دختر ترامپ

بایکوت محصولات تولیدی ایوانکا ترامپ از سوی مردم آمریکا، برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور را وادار به توقف فروش آن‌ها کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای «نوردستروم» آمریکا، که دفتر مرکزی آن در شهر «سیاتل» قرار دارد، قطع همکاری خود را با «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس‌‌جمهور این کشور، به‌طور رسمی اعلام کرد. 

 

محصولات تولیدی ترامپ که در فروشگاه‌های نوردستروم به‌فروش می‌رسید، شامل پوشاک، کیف و کفش زنانه بود. نوردستروم دارای 350 فروشگاه در آمریکای شمالی است. 

 

از سوی دیگر، سخنگوی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای «نیمن مارکوس»، که دفتر مرکزی آن در «دالاس» قرار دارد، روز جمعه از توقف فروش جواهرات برند ایوانکا ترامپ در 42 فروشگاه‌ و همچنین وبسایت این شرکت خبر داد. 

 

دلیل قطع همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا با دختر رئیس‌جمهو این کشور، کاهش شدید فروش محصولات ترامپ در پی بایکوت آن‌ها از سوی مردم آمریکا، بوده است. پویش بایکوت محصولات ایوانکا ترامپ ماه نوامبر گذشته و از سوی مخالفان سیاست‌های جنجالی پدرش -دونالد ترامپ- آغاز شد و به‌سرعت با اقبال عمومی مواجه شد.