یاد ایام 5 (اردوی شیراز)

برنامه ریزی اردو انجام شد و قرار شد که روز دوشنبه 2/3/79 بریم اردو شیراز

سر شب  طبق معمول از جلوی سر در دانشگاه حرکت کردیم بچه ها از تمام ورودیها بودن ولی تعداد بچه های 77 روزانه و شبانه بیشتر از بقیه بچه ها بودن

برای نماز مغرب و عشا توقفی در امامزاده ای در بردسیر داشتیم و بعد به سمت سیرجان حرکت کردیم . ساعت12 شب بود که به سیرجان رسیدیم من تنها شام نخورده بودم برای همین به دعوت محسن کاظمیان از بچه های باحال 77 به خانه شان رفتیم ( که البته از مهمان نوازی خانواده  با صفای محسن اینا هر چی بگم کمه) ساعت تقریبا 1 صبح بود که سیرجان را ترک کردیم .

توقف بعدمان قبل از طلوع آفتاب کنار دریاچه نمک بود که طلوع خورشید به ما خیلی حال داد

و بعد به سمت شیراز حرکت کردیم صبح زود به شیراز رسیدیم و اول رفتیم خانه معلم که استاد بهمنی زحمتش رو کشیده بودنو بعد از صرف صبحانه رفتیم بازدید ارگ کریم خان و موزه پارس و تا ظهر اونجا بودیم و ظهر با شکمهایی گشنه  برای خوردن نهار رفتیم  دانشگاه شیراز

بعد از ظهر رفتیم باغ ارم

و بعد از کلی عکس گرفتن رفتیم زیارت حافظ  و از خوردن فالوده شیرازی در کنار حافظ هم بی نصیب نموندیم

تا شب که دوباره برگشتیم خوابگاه (یا سالن بزرگ که دور تا دورش رو تخت چیده بودن)

صبح چهارشنبه بازدیدی از کارخانه زیمنس داشتیم که تا ظهر طول کشید و بعد از نهار بطرف تخت جمشید حرکت کردیم و از تخت جمشید و نقش رستم بازدید کردیم و غروب به سمت شیراز حرکت کردیم

بساط شام را (( که ساندویچ کالباس دست ساز بود و با همکاری هم درست کرده بودیم))در بلوار چمران شیراز به راه انداختیم  که خیلی  خوش گذشت.

صبح پنج شنبه صبحانه را در کوهپایه شیراز خوردیم و بعد برای زیارت شاهچراغ رفتیم روز اربعین بود و مردم برای عزاداری آمده بودن و ما هم تا ظهر آنجا بودیم

بعد از ظهر هم به دروازه قرآن رفتیم و تا آخر شب هم انجا بودیم وروز بعد یعنی جمعه صبح ساعت 8 از شیراز به طرف کرمان حرکت کردیم و صبحانه را در قمپ آتشکده در نزدیکیهای فسا خوردیم که در آنجا نزدیک بود که حسین زوری غرق بشه که نشدعکس زیر هم مربوط به همون صحنه یه

نهار رو در استهبان خوردیم و کلی با آبشارهای اونجا حال کردیم و بعد بطرف کرمان حرکت کردیم و ساعت 12شب بود که به کرمان رسیدیم و باز از آن چند روز فقط خاطره هایی به جا ماند و بس ...

تلفن و آدرس خانه های معلم در شهرهای مختلف ایران

خانه معلم تهران. 66050055. مقابل دانشگاه صنعتی شریف. 55404053. میدان حر-خیابان کمالی. 2581212. سه راه عظیمیه-جنب آتش نشانی. خانه معلم کرج. 4703060. شهرک اداره آموزش و پرورش. خانه معلم شهر ری. 228287. چهارراه حر. خانه معلم شیراز. 2271029.

اضافه کار و ماموریت من لطف مردُم است ...!" سفر نامه نمایشگاه عکس مدرسه در شیراز"

تهیه کننده خبر داده بود که شیرازی از برنامه حسابی استقبال کرده بودند ـ می خواستن برای برنامه دیگری بمانم اما من باید بر می گشتم بوشهر ! ـ آخر شب ماشین دربست می گیرم برای رفتن به " خانه معلم دیَری ها در شیراز" ،دربست شیرازی اینطور است که ...

سفرنامه شیراز(قسمت هفتم)

پس از زیارت و خرید سوغاتی ، بچه ها خود را برای خارج شدن از شیراز آماده می کنند. من هم با مراجعه به پذیرش خانه معلم کار تسویه حساب را انجام میدهم .ساعت 1:30 بعد از ظهر است با تحویل کلید سوئیت به پذیرش، از مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) ...

آدرس و شماره تلفن خانه معلم های سراسر کشور

خاک پای یار - آدرس و شماره تلفن خانه معلم های سراسر کشور - مطالب ادبی. ارزشی. مطالب علمی مسائل روز.

لیست خانه های معلم سراسر کشور

کشکول ریاضی رامیانی - لیست خانه های معلم سراسر کشور - مطلب علمی و فرهنگی و سرگرمی. ... به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی ،لیست خانه های معلم سراسر کشوربه شرح زیر است. .... خانه معلم 02732226319 شاهرود خ امام-جنب بخشداری 04524624107 شیراز چهارراه حر 07112282287-9 شیراز خ ارم 07112271029 شیراز خ شهید ذوالانوار 07112346096 شیراز خ معدل شرقی 07112343600 شهرکرد م دفاع مقدس - جاده دانشگاه آزاد 03812343380-1 شهرکرد دروازه سامان-خ پیروزی-مجتمع ادارات خانه معلم سازمان ...

گزارش برنامه رفتینگ26-27/4/93

با رأی گیری اکثریت دوستان، بالاخره با توجه به امکانات و مبلغ و نیز جای امن پارک خودروها، به توافق می رسیم که شب را در مهمانسرای خانه معلم به صبح برسانیم. ساعت 23:30 در مهمانسرا سوئیتی پنج تخته اجاره می کنیم. تا خاموشی لحظاتی به شوخی و جنب و جوش می گذرد تا اینکه نزدیکیهای یک .... همانجا دوستان همنورد شیرازی را می بینیم که از برنامه تامرادی برگشته اند. پس از صرف بستنی از آنها خداحافظی کرده و قریب به ساعت 23:30 در تاریکی شب وارد شیراز می شویم. جای تقدیر دارد از:.

اردوگاه های فرهنگی تربیتی فعال کشور

8548276. خانه معلم شیراز(در مشهد). آدرس. شماره تماس. نام اردوگاه. کوه سنگی 17پلاک 13. 8245007. مجتمع رشد (در مشهد). خ عنصری خ نسترن –نسترن 14. 3445169. مجتمع حضرت مهدی (عج) (در مشهد). گنبد خ امام خمینی (ره)جنوبی. 3333318. مرکز تربیت معلم ...

یاد ایام 5 (اردوی شیراز)

و بعد به سمت شیراز حرکت کردیم صبح زود به شیراز رسیدیم و اول رفتیم خانه معلم که استاد بهمنی زحمتش رو کشیده بودنو بعد از صرف صبحانه رفتیم بازدید ارگ کریم خان و موزه پارس و تا ظهر اونجا بودیم و ظهر با شکمهایی گشنه برای ...

راهنماي سفر به اصفهان

به اولین میدانی که می رسید دروازه شیراز (میدان آزادی) است باید خود را به دروازه دولت (میدان امام حسین) برسانید . اگر از طرف شمال وارد اصفهان می شوید جاده اصفهان تا تهران بطور چهار بانده و کیفیت آن مناسب است فاصله تهران تا اصفهان ... در ضمن چهار خانه معلم در اصفهان وجود دارد که برای غذا می توانید به انجا بروید کیفیت غذا در حد مناسب است (آدرس را از همان ستاد استقبال فرهنگیان بپرسید). بناهای تاریخی. مجموعه تاریخی میدان نقش جهان شامل مسجد امام (مسجد جامع عباسی یا مسجد جامع جدید) عمارت عالی قاپو ، مسجد ...