آبشار لاتون - جنگل فندقلو

چهارشنبه ۸۹.۳.۱۲

تیم ۸۳ نفره ما ساعت ۱۰:۳۰ شب از کرج با دو دستگاه اتوبوس حرکت کرد. هشتگرد - آبیک - قزوین - خروجی رشت

پنجشنبه ۸۹.۳.۱۳

لوشان - منجیل - رودبار - امامزاده هاشم - بعد از پلبیس راه خروجی پل بسمت آستارا و فومن - صومعه سرا - ۱۵ کیلومتری آستارا خروجی دست چپ بسمت لوندویل - کوته کومه و باش محله .قبل از اینکه راه بیفتیم " مامان روزت مبارک " - کوله های یک روزه رو به دوش انداختیم کوله های سنگین رو بر نیسان گذاشتیم و براه افتادیم. به هفت گروه تقسیم شدیم و همه با نظم و در یک ستون براه افتادیم. هوا گرم و شرجی زیاد بود.  به کلبه نور محمد رسیدیم و صبحانه رو خوردیم

ادامه مسیر دادیم تا آبشار. گرمی هوا باعث شد که بیشتر بچه ها تنی به آب بزنند

بعد از کمی استراحت از سمت راست آبشار در یک شیب نسبتا زیاد براه افتادیم

نهار رو کنار رودخانه خوردیم و بعد از ناهار در طول مسیر کلی توت فرنگی وحشی خوردیم و تا تاج عروس پیش رفتیم

abshar laoun

abshar latoun

اینم یه دریاچه ابری.... قشنگه نه ....

کم و بیش بچه ها خسته شده بودند. بالاخره به محل کمپینگ رسیدیم  و کلی شاد شدیم. خیلی نگذشته بود که شادیمان چند برابر شد چرا که ماشین کوله ها هم رسید. چادرها برپا شد و شام و شب بخیر

جمعه ۸۹.۲.۱۴

صبحانه و نرمش و حرکت بسمت فندقلو البته باز هم بی کوله. کوله ها رو نیسان برد و در طول مسیر ۲ بار اومد ماها رو هم برد

fandoghloo

فکر کنم فرشته ها از لا بلای  این چمنها رد شدن. چون رد پاهاشون هست. شما هم میبینید

ناهار و استراحت کنار رودخانه و کمی پیاده روی تا دشت بابونه ها و شام و کمی شادمانی و خواب

انگاری اینجا برف اومده ولی برفش از بابونه است

fandoghloo

شنبه ۸۹.۲.۱۵

عجب صبحانه ای. سرپرست کولاک کرد. سر شیر محلی و عسل محلی و نان محلی . به به

بستن کوله ها و رفتن کنار برکه و کمی آبتنی و سوار بر اتوبوس و حرکت بسمت شهرمون. از گردنه حیران برگشتیم. تو راه باز کلی شادمانی کردیم. توقف کوتاهی در رودبار داشتیم. ساعت ۱:۳۰ شب هم رسیدیم کرج

بسیار سپاس از آقای طاهری عزیز سرپرست خوبمون که همیشه با لبخندش خستگی رو از تنمون بدر میکنه

چاقو شکاری

مسافرتی لوازم کمپینگ وسایل فروشگاه و فروشگاه اینترنتی فروشگاه لوازم

مارک دار cccpو فروشگاه اینترنتی بهترین وسایل شکار لوازم کمپینگ فروشگاه لوازم

دوربین تک چشمی مونوکولار۳۲*۱۲

لوازم شکار لوازم ماهیگیری لوازم مسافرتی لوازم کمپینگ کوهنوردی فروشگاه و فروشگاه اینترنتی.

همایش کویرنوری

فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و تیراندازی و کمپینگ فروشگاه تجهیزات لوازم شخصی .

هزار

پایگاه اینترنتی. پایگاه تخصصی کوهنوردی هم هوا . پان

آبشار لاتون - جنگل فندقلو

فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و فروشگاه تجهیزات بالاخره به محل کمپینگ رسیدیم و

گنبد کاووس، ننه اژدر و چهل ساعت بیداری - قسمت دوم

پایگاه اینترنتی. فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و تیراندازی و کمپینگ

دو فیلم با یک بلیط ... ( قایق سواری در رودهای خروشان )