این عکس ایوانکا با ترودو دردسرساز شد


ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ایالات متحده در دفتر بیضی شکل پدرش عکسی را با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا انداخته است که خیلی سریع به سوژۀ جنجالی شبکه های اجتماعی تبدیل شد. راضیه خوئینی

به گزارش ایران آنلاین به نقل از celebrity، حاشیه های جنجالی این عکس و دیدار جاستین ترودو تنها به ایالات متحده محصور نشد و در کانادا نیز فراگیر شد. روز 13 فوریه جاستین ترودو نخست وزیر کانادا طی سفری رسمی به ایالات متحده به دیدار دونالد ترامپ در کاخ سفید رفت. 

 

ایوانکا دختر دونالد ترامپ که قصد داشت از این فرصت برای دفاع از نقش زنان و تأکید بر ضرورت جایگاه آنان در جامعه استفاده کند، این عکس را روی اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر کرد که همین عامل رسوایی او و جنجالی خبری شد.

  

در این عکس که روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده دیده می شود که زن جوان 35 ساله روی صندلی اتاق بیضی شکل پدر نشسته است و دونالد ترامپ و جاستین ترودو نیز در دو طرف صندلی او ایستاده اند. این رفتار در هیچ کشوری هرگز دیده نشده است که کسی جای رئیس جمهوری را بگیرد و بر صندلی او تکیه بزند.

 

پس از انتشار این عکس کاربران اینترنتی به سرعت واکنش های خشم آلود خود را روی شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

 

یکی از کاربران نوشته بود شما هیچ گونه کفایت و شایستگی برای نشستن در این جایگاه نداری و به جز یک پدر پولدار با یک کراوات بسیار بلند چیز دیگری نداری.

 

دیگر نوشت: این رفتار شما بسیار نامناسب، غیراخلاقی و به دور از اصول واقعی است که شما در چنین جلساتی اصلا حضور داشته باشید. 

 

باید گفت که این بحث ها بسیار دامنه دارتر شد و کاربران زیادی را مجبور به اظهارنظر کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید