آنه سرا

به نام خدا

گزارش برنامه صعود به قله آنه سرا از مسیر صالح آباد – دره راشک

به قلم خانم شیرین لطیفی

صبح آدینه 5 دی ماه  ساعت 7:30 دقیقه صبح از محل قرارگاه رودبارک به سمت دره راشک حرکت کردیم. ساعت 8:40 دقیقه به ساختمان سنگی رسیدیم. ساختمان سنگی بسیار زیبا و عظیمی که متعلق به دهه 30 خورشیدی می باشد. راهمان را از کنار ساختمان سنگی ادامه دادیم و کمی بالاتر به منطقه صالح آباد رسیدیم. در این منطقه در گذشته معدن سرب وجود داشت که شخص صاحب همان ساختمان سنگی بنا شده بر روی صخره های زیبای راشک، صاحب امتیاز آن معدن بوده و کارگران بسیاری از بومی های کلاردشت در آن مشغول به کار بودند و از طریق این معدن کسب رزق می کردند. در صالح آباد بساط آتش را فراهم کردیم و صبحانه را میل نمودیم. سپس کمی بالاتر منطقه پشتاب را پشت سر گذاشتیم. اکنون ساعت حدود 11 است. ساعت تقریبا 13:20 دقیقه بود که از کنار قله سردانی عبور کرده یعنی در واقع آن را فتح کردیم و سپس راهی قله آنه سرا شدیم. ساعت 14:10 دقیقه بود که به یاری خداوند بزرگ قله آنه سرا را صعود نمودیم. مقداری میوه در کنار همنوردان میل کردیم، چند عکس یادگاری انداختیم و ساعت 14:30 دقیقه قله را به سمت پایین ترک گفتیم. مسیر برگشت ما مسیر دیگری بود. در کنار صخره های باصفای سردانی، در زیر گرمای دلنشین آفتاب ظهر زمستان، ناهار را میل کرده و حدود ساعت 15:10 دقیقه از کنار قله سردانی به سمت گوسفند سرای سردانی پایین آمده، منطقه کنگلک را پشت سر گذاشتیم و از دل درختان انبوه جنگل گذشتیم و مسیر دره راشک را در پیش گرفتیم. ساعت 16 به دوراهی ساختمان سنگی رسیدیم. و ساعت 16:45 دقیقه بود که از کنار قرارگاه رودبارک همنوردان عزیزمان را برای دیداری دوباره، بدرود گفتیم.

میل امام املش(meel omam)

میل امام دربلندترین نقطه کوه سومان سرا، در ارتفاع ۲۰۰۰ متری سطح دریا قرار دارد.

هفت ماده غذایی

خنده سرا 18+ خنده سرا 18+ خنده دارهای18+ خان محمد هفت ماده دنبال افزایش میل جنسی هم

بقعه شاه میل لرزان

شرکت پویا ارتباطات فرجام - بقعه شاه میل لرزان - سخت افزار - نرم افزار - شبکه - شرکت پویا

آنه سرا

پایگاه اینترنتی کوه نوردان کلاردشت - آنه سرا - Kelardasht Mountaineers Website

فال 25 خرداد 93

فان سرا - فال 25 کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست.

رمان پسر پولدار دختر فقیر 6

♥♥♥رمـــــان ســـــــــــــــــــرا♥♥♥ - رمان پسر پولدار دختر فقیر 6 - کاش می شد زندگی

فایروال ویندوز ایکس‏پی چیست ؟

کامپیوتر سرا حتا اگر منبع ای‏میل را می‏شناسید و به آن اطمینان دارید، بازهم باید نهایت

میل لنگ و فلایویل

تحقیقات آماده دانشجویی - میل لنگ و برای خرید تحقیقات جدید به سایت پژوهش سرا مراجعه