سفر به مشهد (روز دوم)

طرقبه

Torqabeh

فردا صبح زود راه افتادیم و قبل از هر چیز نسبت به رزرو بلیط برگشت اقدام کردیم که فقط برای همون شب ساعت 6 عصر بلیط موجود بود و برای روزهای بعدی نه بلیط قطار و نه اتوبوس بود.از کیوسک های راهنمای زائر، یک نقشه ی گردشگری شهر تهیه کردیم و درصدد پیدا کردن مترو شهر برآمدیم و با یک تاکسی به مترو رسیدیم. مترو مشهد خیلی تمیز و خیلی خلوت بود. از میدان بسیج تا پایانه وکیل آباد رو با مترو رفتیم. یه جورایی زمان رو برای خودمون رزرو کردیم. از پایانه وکیل آباد، برای همه نقاط گردشگری مشهد که در اطراف شهر بودند، اتوبوس گذاشتن که با هزینه ای مناسب شما رو به این مناطق گردشگری می رسونند. پارک کوهستانی و باغ وحش هم مشخصه. البته هدف ما دو منطقه ییلاقی بود.
نمونه بلیط قطار شهری مشهد
مترو خالی

یکبار به سمت طرقبه حرکت کردیم و از بازار و محدوده ی ییلاقی اون بازدید کردیم

***

شاندیز

Shandiz

و دوباره از پایانه به طرف شاندیز رفتیم، سری هم به رستوران پدیده شاندیز زدیم. مجسمه سعدی شیرازی و فردوسی در ابتدا و مجسمه های پری، دو کودک، شکار گاومیش، باغبان و در ادامه آسیاب آبی ورودیه خوبی بود.

بعد از بازدید از محوطه و صرف ناهار در رستوران پدیده و شرکت در سالن آمفی تئاتر برای جشن مختصری جهت قدردانی پدیده از میهمانان، به سرعت خودمونو می بایستی به پایانه می رسوندیم و علیرقم میل باطنی همون شب بلیط اتوبوس داشتیم که برگردیم.با هر شرایطی که بود خودمونو به پایانه امام رضا رسوندیم و به سمت کرج حرکت کردیم.

منوی قیمت غذاهای رستوران شاندیز

بفرمائید:)

بن قرعه کشی پدیده شاندیز

***

مرکز تعطیلات و سرگرمی و خرید پدیده شاندیز

عکس ها از اینترنت

این مجموعه در زمینی به مساحت 50 هکتار در مرکز شهر شاندیز در حال ساخته. این مجتمع قراره به یک مرکز مهم خرید و فروش و تفریحی تبدیل بشه.

بخش های متنوع مجموعه عبارتند از:

- هتل پنج ستاره 39 طبقه با ارتفاع بیش از 225 متر (5Star Hotel)

- مجمتع فرهنگی با 3 تالار ویژه برگزاری مجالس و همایش ها به شکل کعبه مقدس (Convention Centre)

- پارک آبی(Water Park)

- مجتمع اداری(Office Centre)

- مجتمع سرویس آپارتمان(Service Apartment Complex)

- مرکز بزرگ خرید(Shopping Mall)

- باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه(Flower Garden)

- شهربازی سرپوشیده(Entertainment City)

قيمت بليت قطاردر بيش از ۱۵ مسير منتهي به مشهد افزايش يافت

22 ژوئن 2011 ... بر اساس اين گزارش، قيمت بليت قطار اصفهان - مشهد، درجه يک ۴ تخته ... اين گزارش مي افزايد: قيمت بليت قطارهاي مسير زنجان - مشهد، قزوين - مشهد،

آغاز فروش سراسري بليت‌ قطار براي نوروز

قطارهای ساری-مشهد، قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان-مشهد، کرج-مشهد و بالعکس است. ... فروش بلیت قطار بین‌المللی ترکیه نیز با هماهنگی این کشور بعد از پیش فروش

اطلاعات عمومی در خصوص حمل خودرو با قطار و قیمت آن

2- هنگام تهیه‌ی بلیت برای مسیرهای بلند(مانند مشهد- اهواز) پیش بینی زمانی لازم برای .... اهواز - مشهد. ۱۷۰,۰۰۰. ۳۳۰,۰۰۰. ۲۵. قزوين - مشهد. ۱۰۰,۰۰۰. ۱۹۰,۰۰۰. ۲۶. كاشان - مشهد.

ریز برنامه حركت قطارهاي مسافري از مورخه 93/03/11 لفايت 93/07/10

2 ا کتبر 2014 ... جدول انواع قطارها، مالک و قیمت بلیت آنها را اینجا ببینید. ..... ساعت20:40 از قزوين حركت و ورود اين قطار به مشهد در ساعت10:15 و مراجعت از مشهد همه روزه

لیست قیمتهای جدید بلیط قطار

30 ژانويه 2012 ... قیمت‌های جدید بلیت قطار که در 40 درصد از قطار‌های شرکت مسافری رجاء اعمال شده است، در مسیر‌های ... قزوین-مشهد ۱۱۰۰ ‌آلمان‌غربی۶تخته ۰ ‌ ۱۴۵.۰۰۰

فروش اينترنتي بليت قطارهاي مسافري نوروزي از فردا

همچنين قطارهاي كمربندي ساري ــ مشهد، قزوين ــ مشهد، تبريز ــ مشهد، زنجان ــ مشهد، كرج ... رئيس هيات مديره شركت رجا از متقاضيان خريد بليت قطار درخواست كرد: براي خريد

برنامه حرکت قطارها و نرخ های بلیط

هشتمین اختر-امام رضا(ع) - برنامه حرکت قطارها و نرخ های بلیط - راهنمای زائرین حرم مطهر حضرت ... هتل های مشهد+نقشه مشهد ... خرید اینترنتی بلیت قطار،اتوبوس و هواپیما.

30 درصد تخفیف بلیط قطار مشهد و شمال تا پایان ماه رمضان

شركت حمل و نقل ريلي رجا از روز جاري تا پايان ماه مبارك رمضان، براي مسافراني كه قصد سفر به مشهد مقدس و شمال كشور را دارند در برخي قطارها بهاي بليت را تا 30 درصد

بلیط گروهی و چارتر قطار

راه اهن - بلیط گروهی و چارتر قطار - راه اهن و خدمات ریلی و. ... در سایر مسیرها از شهرهاي زير به مشهد: شاهرود، سمنان، آزادور، طبس، تبريز، ملاير، قم، زنجان، قزوين، كرج، كاشان،

قیمت بلیط قطارهای مسافری در محور جنوب وشمالغرب/اذربایجان

راه اهن - قیمت بلیط قطارهای مسافری در محور جنوب وشمالغرب/اذربایجان - راه اهن و خدمات ریلی و... ... شوشتر-مشهد درجه ۱ چهارتخته پرستو (شرکت راه اهن حمل و نقل): ۱۱۴۰۰۰۰ریال. شوشتر اندیمشک ... قزوین-مشهددرجه ۱ چهار تخته/معمولی صندلی:۱۵۰۰۰۰- ۱۹۰۰۰۰ ریال.