سفرنامه کیش

سلام به همه دوستای بسیار خوب و مهربونم که دلم برای همشون یک ریزه شده و امروز میخوام به خانه های تک تکشون سربزنم

بی مقدمه از سفر میگم که روز جمعه ۵ صبح از خانه به سمت فرودگاه حرکت کردیم و ساعت ۶:۲۰ هم بدون تاخیر پرواز داشتیم و بعد از ۱:۳۵ دقیقه تو فرودگاه جزیره کیش هواپیما به زمین نشست و خدا را شکر پرهام از لحظه اول تا وقتی از هواپیما پیاده شدیم خوابید.

هتل داریوش  CIP داره وقتی از پله های هواپیما اومدیم پایین دیدیم که اومدند دنبالمون و دیگه خیلی راحت رفتیم هتل و وسایل را هم خوشان برامون اوردند و هیچ معطلی هم نداشتیم

پرهام و بابا در لابی هتل داریوش

پرهام تو حیاط هتل داریوش

استخر قایقرانی هتل

پاساژ پردیس ۲

سان فلاور عجیبترین گل مصنوعی جهان که قابل آبیاری است

ساعت 8:10 دقیقه تو هتل بودیم و بعد از خوردن صبحانه و تحویل اتاق۲۴۶ که یک اتاق ۳ تخته خیلی بزرگ بود و آماده کردن پرهام رفتیم بازار پردیس 1و2 و گشتیم و یک کم خرید کردیم و ساعت 1:30 برگشتیم هتل و ناهار خوردیم و استراحت کردیم تا ساعت 5 که رفتیم پارک دلفینها و باغ پرندگان که به پرهام خیلی خوش گذشت و حسابی لذت برد و هنوزم بعد از چند روز همش از دلفینها حرف میزنه

نمای اتاق ۲۴۶

نمای حیاط هتل از اتاق

آخر شب بعد از شام هم با فرید جون و پرهام رفتیم کنار ساحل و پیاده روی کردیم

پارک پرندگان

فردای اون بعد از خوردن یک صبحانه مفصل تو هتل رفتیم پاساژ مروارید و کلی مامان پرهام برای خودش و پرهام جون خرید کرد و پرهام هم تا تونست آتش سوزاند و اسباب بازی خرید

بعداز ظهر گشت دور جزیزه و شب هم سوار بر کشتی آرتیمس بر روی آبهای گرم خلیج فارس با شام و موزیک شادشاد که خیلی به پرهام خوش گذشت مخصوصا که با دو تا خدمه کشتی که یکی از اونها یک آقایی بود سیاه پوست و اهل نیجریه دوست شده بود و یکی دیگه هم یک خانم فیلیپینی به نام سینجاه که تا ساعت ۲ شب توی کشتی بودیم مامان پرهام هم اونجا برنده یک گوشواره مروارید اصل شد که خیلی خوشگله

روی عرشه کشتی هم پرهام توسط سینجاه  توی تاب توری گذاشته شد که خیلی خوشش اومده بود و حسابی لذت برد

پرهام و بابا فرید تو کشتی

پرهام و سینجاه

پرهام با یکی دیگه از کارکنان کشتی

پرهام و تاب بازی روی عرشه

نمای بیرونی کشتی آرتمیس

روز بعد هم رفتیم بازار مریم و برای پرهام یک سری لباس زمستانی خریدم البته لباس زمستانی برای پرهام اونطور که دلم میخواست نبود و چیز خوشگلی ندیدم که بخرم آقا پرهام اونحا لباسشویی دوقلو خرید و دیگه حسابی مشغول شد

عصر هم رفتیم سی مستر و قایق تندرو گرفتیم ودور جزیزه را دور زدیم و جت اسکی سوار شدیم و دوچرخه سوار کردیم که به پرهام بی نهایت خوش گذشت

پرهام و مامان در حال دوچرخه سواری

آخرین روزی هم که اونجا بودیم صبح رفتیم پاساژ پردیس و بابا فرید مشکل پسند راضی شد که دیگه بارانی و کاپشن و شلوار جین را بخره و برای همکارام یک کم سوغاتی خریدم و در نهایت برای پسرم یک ماشین شارژی مدل AU809 از نمایندگی تنگستان کیش خریدیم و برگشتیم هتل و دیگه آماده شدیم که برگردیم تهران

نمایندگی تنگستان پاساژ پردیس

البته این عکس مربوط به ماشین پرهام نیست این ماشین با خیلی امکانات و دو موتوره بودنش برای پرهام مناسب نبود یعنی پای پرهام اصلا به پدال گاز نمی رسید و مجبور شدیم نوع دیگه ای براش بخریم.

جای همه شما دوستای گلم خیلی خالی بود و اونحا یاد چند تا تون خیلی بودم

انجمن های تخصصی فلش خور

بازی آنلاین هتل خانم جین - دخترانه فلش . size: 2 MB. راهنما جین را رویای او تحقق و ساخت یک هتل 5

من مثل آنی شرلی فکر می کنم یا جین اندروز ؟

من مثل آنی شرلی فکر می کنم یا جین اندروز ؟ خانم استیسی. هرگز بازی |جوک خنده

"پست 2 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز "

"پست 2 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز " یه جین سرمه ای با یه سارافون لازم نیس نقش بازی

درمورد تاریخچه پیدایش برند دیزل چه میدانید

(در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، ادارات و هتل در زمینه بازی‌های ویدئویی جین است) و سایر

بیوگرافی جک اسپارو ( جان کریستوفر دپ دوم )

تا به امروز در ۶ فیلم با هم همکاری داشته‌اند و در مقام دوم به علت بازی خانم که در گروه

سفرنامه کیش

خودش و پرهام جون خرید کرد و پرهام هم تا تونست آتش سوزاند و اسباب بازی خانم فیلیپینی

مسافرت اصفهان...و تولد shaun

یک دفعه ای جور شد دوروزش ماموریت بابا ارش توی اصفهان بود که خانم بازی هم بود که هتل

پست 4 رمان آقای مغرور ، خانم لجباز

پست 4 رمان آقای مغرور ، خانم صورتی وشلوار جین پوشیدم و هتل سریع کلید سوییت رو

آقای مغرور،خانم لجباز2

آقای مغرور،خانم لجباز2 یه جین سرمه ای با یه سارافون سفید انتخاب لازم نیس نقش بازی